Post by quiwintihostoms on Feb 12, 2022 14:43:26 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bottle Flip 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bottle Flip 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Bottle Flip 3D 2022 version ▞▞▞
Oké spel, oké uitgangspunt, er is niet veel moeite gedaan om het spel leuk te maken voor spelers en de reden dat ik de installatie ongedaan heb gemaakt: veel te veel gekke advertenties, ik zou naar de downloadpagina voor het spel in de advertentie gaan zonder dat ik ergens op had geklikt of mijn gegeven toestemming. Doe dat alsjeblieft weg, je hebt me met geweld naar pagina's geleid die ik zonder mijn toestemming niet had willen bezoeken.
Keol
Het is een goede game en als je je wifi of gegevens uitschakelt, is het een extra goede game-ervaring
Ik zou het een 5-sterren geven, maar ik weet niet waarom dit een spel voor iedereen is, want waarom is dit spel gebaseerd op een horrorfilm vanwege de tv. Ik heb het gevoel dat iemand uit de tv komt
Bottle Flip 3D Опуштене winp
Ik zou deze app meer sterren hebben gegeven, maar er was een toevoeging na ELK niveau.
ok paar dingen 1. het is klote 2. veel te veel advertenties 3. de vip is altijd in mijn gezicht (ps als je op een microfoon landt / tv gaat aan en geen kabel hetzelfde met broodrooster en luidsprekers en klok en rode lamp) don krijg het spel geen verspilling van ruimte en de kleine ouderwetse concle wat is DAT! 2019 en je geeft ons 1789 old-school gameboy die eruitziet als afvalverspilling van ruimte
Ik haat het spel, in het begin begon het gewoon meteen, wat super vervelend is. Ik vind het gewoon niet leuk. Het is de meest laggy game die ik ooit heb gespeeld. Ik zou het NIET aanraden om het te spelen. Ik hoop dat dit nuttig was. Fijne dag!
Ik ben dol op dit spel, het is echt goed ontworpen, het is een soort van 'Flappy Bird' ontmoet 'I am Bread'. Een van de weinige games die ik ben tegengekomen die advertenties heeft, maar deze niet na elke 2 pogingen speelt.
Ik vind het niet leuk dat het advertenties aan het einde heeft als je een level voltooit, dus ik heb 1 ster beoordeeld
c'est vieux
Bottle Flip 3D Jednoduché hry fpfn
Het was niet de beste wedstrijd. Ik raad dit spel niet aan omdat het veel haperde en de helft van de tijd was de waterfles er niet.
fles poep 3D
Het is een goed spel. Maar ik zou graag willen dat de makers van het spel iets veranderen. De eerste is wanneer je de vloer raakt en landt, je kunt doorgaan. En ten tweede, maak het een beetje moeilijker en realistischer. Alsof je alleen mag omdraaien en als je de sprong niet landt, ben je eruit. Zie je wat ik bedoel? Dus ik zou graag willen dat de makers van het geweldige spel de veranderingen doorvoeren die ik voorstel. Maar verder een zeer verslavend spel
Download Bottle Flip 3D Mod Apk voor Android - Timenewspro
Het is leuk om te spelen en er gebeurt veel om je heen . En het zijn veel verschillende dingen en manieren.
Vroeger was het leuk, maar nu is het gewoon saai. Ik vind het concept van het spel leuk, maar het is ook te makkelijk. Het is niet uitdagend en het is saai. Niet het proberen waard. 😴
Ik hou echt van dit spel. Ik ga het nooit verwijderen. Superrealistische graphics, (zoals de naam zelf al zegt, 3D), de buitenversie is echt gaaf. Er zijn geen bigs, maar de advertenties zijn afluisteren. Anders is het de meest geweldige game die er is en ik heb al mijn vrienden voorgesteld om het te installeren. Ga zo door
Ik kan geen genoeg krijgen van dit spel!! Ik vind het geweldig dat er geen tijdslimiet is, geen echte score, geen scoreborden en geen pushmeldingen om terug te komen om te spelen. Ik zou echter willen dat er een getimede, op punten gebaseerde, leaderboard-tracking "krankzinnige modus" of versie was. Ik blijf toch terugkomen. Ik heb deze app op mijn Android-tablet, mijn iPhone thuis en mijn iPhone in zakformaat. Ik wou dat ik mijn accounts op de een of andere manier kon koppelen. Geweldige app en ik raad het ten zeerste aan.
niveau 19 is moeilijk
Ik hou van deze game, er is geen probleem in deze game, het enige waar mensen over praten zijn advertenties. Ik heb een oplossing om advertenties eenvoudig van je netwerk/mobiele data te verwijderen. Er is geen enkel probleem en ik ben dol op dit spel.
tof
Bottle Flip 3D Jednoduché hry fpfn
Dit spel is te goed. Ik ben dol op dit spel omdat het geen advertenties kan bevatten
Zeer goede game, geweldig en is de beste bottle flip-game. Ik begrijp niet waarom mensen klagen over dit spel. Het vip-pakket is ook geweldig, de stijlen en effecten zijn heel erg geweldig. Ik hield erg veel van dit spel. Het is teuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
het is oke. wordt snel saai en dat komt door zoveel advertenties. er is een advertentie na elk paar niveaus en houd er rekening mee dat een paar niveaus een minuutje duren om te doen. In minuten heb ik 8 advertenties. Vreselijk.
Het heeft zoveel advertenties dat ik denk dat het niet zal stoppen! De eerste 15 levels worden al zo moeilijk. Speel het NIET.
Wildscapes (iOS) Door: Playrix ... ID: com.playrix.zoo-m3-ios; Categorie: iOS Games › Simulatie; Versie: 2.2.9; Grootte: 312.31Mb ... Bottle Flip 3D!
Te veel reclame na elke keer proberen heb ik reclame
werkt niet, het is een storing voor mij dat het niet voor mij werkt (ik gebruik een laggy computer) zoals een volledig tactische nauwkeurige gevechtssimulator, kubussen krijgen, een soort roblox, enzovoort, repareer het !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saaaaaaiiiiii
tip je mag niet de gro
Deze game is geweldig en verbazingwekkend. Ik geef niets om de recensies met één ster of de twee sterren. Ik keek naar alle andere, ze waren vier en vijf, ze zagen er geweldig uit, dus ik besloot de kleine video te bekijken en het ziet er best cool uit, dus Ik ben het aan het installeren. Ik heb het op mijn andere telefoon gespeeld, het is best leuk, dus ja, ik hoop dat iedereen het tijdens deze Corona installeert.
leuk avondmaal
Real Cake Maker 3D Bakery Simulation qmyi
App video voor Bottle Flip 3D! van tastypill. You have to flip a plastic bottle in the exciting arcade game Bottle ...
Ik ging de hele tijd af