Post by quiwintihostoms on Feb 12, 2022 14:49:34 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ celler expansionskrig ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ celler expansionskrig IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ celler expansionskrig 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet väldigt mycket men jag tror att du bör belöna spelare för att de uppnår 3* med minst 30 mynt istället för att behöva titta på videor. Det skulle vara ett stort incitament och motivation att uppnå mer och fortsätta spela...Jag har spelat det här spelet sedan december 2020 och jag var på nivå 1408 på min förra mobil.
Ett enkelt och strategiskt bedövande spel när du har tid att döda vilket är bra, men du tjänar inga mynt när du klarar en nivå. Det enda sättet att tjäna mynt är minispelet som tar mer tid än att se en 15-30 sekunder lång video för att få 30 mynt. Och minispelen tenderar att återvinna samma lite udda bräda istället för att använda andra brädor.
Roligt spel, ibland utmanande att få 3 stjärnor. Jag är uppe på nivå 103 och har inte betalat någonting, så ignorera killen som säger att du inte kan komma förbi 78 utan att betala! Den har såklart annonser men du kan hoppa över dem direkt.
Det är ok spel, uppenbarligen annonser men vad gratisspel gör inte. Det enda problemet jag har sett är att det finns nivåer där du måste spendera valutan i spelet för att passera t.ex. steg 468 är omöjligt i f2p utan mynt. Jag kan se att detta är ett problem senare där du får slut på mynt.
Det är definitivt kul, men om du ska tvinga fram annonser efter varje nivå och inte erbjuda annonser för guld, bör guld ges för de tvingade eller inga annonser alls. Helsidesannonserna mitt i spelet är irriterande. Jag spelar bara i flygplansläge nu så inga annonser.
Det är en kopia av tentakelkrig, nästan bokstavligen...ser bra ut...och jag gillar den här typen av spel. Jag har precis börjat det så kanske senare i spelet blir det mindre likt.
Kontrollerna är förvirrande under en lång stund, nivåerna når så småningom en punkt där om du vill vinna, måste du hosta upp mynt för föremål. Lyckligtvis är det inte förrän på nivå 125 eller så, så det är ett okej spel tills dess.
spelet är trevligt, men utformningen av formen och det övergripande utseendet i allmänhet gör att det ser barnsligt ut och verkar mer som ett spel som en 5-åring skulle spela, och hur uppgraderingar och mynt fungerar är bara ett billigt sätt att få mer pengar speciellt när det verkar som att du faktiskt kräver att de vinner med alla 3 stjärnor
Efter ungefär nivå 36 kan du inte vinna utan att spendera pengar på power-ups.
Det är ok fram till ungefär nivå 25 där du tvingas vinna spelet genom att använda power-ups. Det finns inget annat sätt att vinna utan att använda dem. Det gör det ganska halt eftersom när du har slut på power-ups måste du antingen vinna dem (mycket långsamt) eller köpa dem.
Spelet överlag är roligt men efter att ha slutfört vilken nivå eller minispel som helst, belönas du aldrig med mynt. För att köpa power-ups behöver du dessa mynt. Dina enda två alternativ är att köpa med kontanter, vilket jag tycker är överprissatt för det belopp du fick. Alternativ 2 är att titta på annonser. Varför får du inte belönade mynt per fullbordad nivå??
Det är roligt, men kan bli löjligt snabbt. Vissa nivåer är i princip oslagbara utan uppgraderingar och det enda sättet att få uppgraderingar är med mynt. Det enda sättet att få mynt är att antingen titta på tillägg eller spela minispelen.Det senare är där saker och ting blir riktigt frustrerande. Allt jag kan säga är lycka till att få mer än 40 stjärnor eftersom nivåerna bokstavligen blir OSLAGLIGA! Kompeten börjar med 300 på 1 cell och du har 30. Det är BS! Svårighetsgraden går från 0 till 9000 sätt till snabb.
Det var svårt att se något förbi barannonserna på skärmen, så jag kunde inte navigera lätt. Anständigt spel, lite klumpig meny, ingen handledning.
Har precis börjat, men den påtvingade handledningen ger mig inget hopp. Får se hur det går men jag antar att det kommer att bli ett roligt spel som bombarderas av reklam
Spelet är bra men medan du spelar kommer du att märka att nivån är omöjlig att vinna. Jag vet att detta är ett taktiskt spel men fiender är så starka och du är så sårbar att den kan attackera dig på alla håll. Inte om du köper föremål med riktiga pengar för att besegra dem. Avinstallerad!
Det är ett roligt spel men när du väl kommer till de senare nivåerna och jag menar långt senare blir det nästan omöjligt på vissa nivåer utan föremål. Säger inte att det är dåligt men det är irriterande att veta att du inte kan vinna utan dessa föremål. Så jag spenderar mycket tid på att titta på annonser för att få pengar för att köpa föremålen. Men det är i de 500 eller så där det blir nödvändigt istället för valfritt. Även din recension kommer förmodligen inte att läsas och besvaras av en bot. JIPPIE!
Cell Expansion Wars حکمت عملی mot
Jag kan inte njuta av det. Tentacle Wars senaste uppdatering var för flera år sedan, och det är fortfarande bättre än så här. Färger och menyer är skrymmande, och AI skiljer sig inte alls. Tillbaka i TW var rött grundläggande, blått var smart och lila var dödligt - här är de bara färger. Även om TW hade en handledning, varade den inte i fem uppdrag och fortsatte inte att dyka upp i början av varje steg. Jag nådde bara steg 15, men jag kan inte fortsätta. Jag tittade inte ens på mikrotransaktionerna, men de är förmodligen hemska.
Целл Екпансион Ратови Стратегије lnm
Cell Expansion Wars حکمت عملی mot
Mycket beroendeframkallande! Vissa prestationsfel finns dock. Även om jag fick 30 🌟 i minispel så låser det inte upp prestationen. det hade varit bättre om spelet fick något slut. Det bara går och går. Jag spelade till 340level. Det tar ett år eller till och med mer att slutföra detta spel.
Gå och spela Tentacle Wars, originalversionen. Den här klonen ökar spelet med fler celltyper och många nivåer. Mängden annonser är galen (en efter varje nivå, och ofta när man byter skärm) och dödar verkligen fördjupningen. Efter nivå 200 kommer var 3-4 nivå att ha en superhård bräda som du måste använda alla dina föremål för att slå. Då finns det inget annat val än att spendera pengar eller titta på 40 annonser för att köpa fler föremål.
Bra pussel mind Bender-spel. Men om cellerna är för nära varandra när du försöker ansluta dem försvinner linjen och du får ingen extra poäng varje gång och du förlorar 1 av er 2 eller 3 möjliga anslutningar som kan göras. Jag har nu fastnat på nivå 1053 och jag kan inte klara det eftersom alla mina celler står mot varandra så jag kan inte lösa pusslet utan att betala för tillräckligt med mynt eller titta på tillräckligt med annonser och det är väldigt frustrerande. Och det behöver fixas
Pusslet är roligt, troligtvis att rekommendera. I tidiga skeden behövs inte förbrukningsvarorna. På steg 85 och uppåt kan det inte vinnas utan förbrukningsvaror.
Bra promenad nerför nostalgibanan, men efter en viss punkt blir du tvingade tillägg efter varje låtnivå, vilket blir irriterande eftersom nivåerna inte är alltför svåra och kan slås inom en minut.
Det var väldigt roligt tills jag nådde en nivå som bara var omöjlig. Den andra cellen skulle ha fyra enheter innan jag kunde hämta en till. Jag var i underläge på sekunder. Det var omöjligt. Varför gör du ett spel som är ospelbart.
Började roligt men spelet blir i princip omöjligt för dig att vinna utan att spendera pengar på power-ups. Ai startar på en mycket högre nivå och producerar utdata mycket snabbare än spelaren när du kommer till runt nivå 70, men det är hanterbart fram till mitten av 80-talet. Vid det laget tvingar spelet dig i princip att köpa nivåspecifika power-ups för att vinna. Kul koncept, men spelet är fullständigt skräp.
Nivåerna börjar bli riktigt svåra vid nivå 25 och du måste slipa för att försöka klara nivåerna. Dessutom finns det många annonser l. Bra spel överlag dock
Den senaste versionen var bättre
Jag hade en fruktansvärd tid att spela det här spelet. Jag trodde att det här var ett av de coola spel som finns där. Men nej, det visar sig vara ett dumt kausalt tråkigt spel som ppl blir trött på dem efter 1 minut. Ladda inte ner... f peace"/
Super Brawl Universe Azione fidm
Det här är ett fantastiskt spel. Jag gillar inte många spel, men jag ÄLSKAR det här spelet. Det är lätt när man väl får kläm på det. Jag rekommenderar starkt att skaffa det. Jag är för närvarande på nivå 347, och det här är ett fantastiskt spel. 10/10
Roligt spel. Utmanande. Skönt att döda lite tid.
Tja... Det är ett spel. Ganska långsamt tempo
Skulle gärna ge det ett högre betyg men jag kan helt enkelt inte förstå hur nivå 156 kan slås med föremål. Lika många celler i två lag. Du får 6 2x Ally buff-celler som har ett tak på 50. Fienden får 6 2x atk-celler som åtminstone kan gå till 100. Det verkar matematiskt sett inte stämma om du inte sparar några av gratisartiklarna som ges tidigt
Uppenbar ripoff av tentakelkrig, men mycket värre. Grafik och visuella effekter är absolut skräp, det finns irriterande musik i bakgrunden, och den visar hela tiden tutorials *varje enskild nivå*. De är inte ens nya tutorials, det är bokstavligen samma grundläggande om och om igen. Spela bara tentakelkrig ärligt.
Tänkte ge den en 5-stjärna förutom att det finns nivåer som kräver att du spenderar mynt för att vinna .... Som du kan köpa för RIKTIGA pengar ... Så tills det ändras kommer mitt betyg att hålla livet ut
Bra spel men frustrerande. Min största sak jag absolut föraktar är hur köpet av föremål med guld är precis där din handflata träffar din telefon. Så du kan spara upp 1 000 guld och trycka på Freeze-objektet och inte ens klicka på en enhet för att frysa och det tar fortfarande ditt guld. Om du råkar trycka på någon av dessa föremål kommer de att ta ditt guld och inte ge dig föremålet eftersom du inte insåg att du ens träffade det, än mindre använde det. Allt de behöver lägga till är ett sekundärt godkännande av köp.
De blev aldrig riktigt kreativa utan fortsatte bara att göra samma saker och göra det svårare. Du börjar tappa punkten ur sikte när det är repetitivt. Det här spelet påminner mycket om ett annat spel som heter Splash Wars. Men med det spelet håller de svårigheten precis rätt, och de vet hur man hindrar saker från att kännas repetitiva.
Spelet var anständigt fram till den senaste uppdateringen. Nu när du går för att klippa av "snöret" eller "snöret" eller vad som helst, tror spelet att du klickade på cellen. Detta betyder att vad din attackstyrka än var innan den nu är nerfådd. Och med tanke på att inte alla nivåer går att slå utan att använda krafter så kändes det som ett lågt slag, men det är förmodligen bara förbiseende. Hoppas att den här mekanikern blir ogjort. I övrigt har jag inga problem med spelet. Stor tidsfördrivare.
Cellriffic. Roligt och panikfrekvent Jag kan inte säga vilket men låt mig spela in det här spelet. Roligt och mitosiskt beroendeframkallande. Lätt att kolonisera är celler som arbetar som dessa väggar. Ring mina boogies och låt oss snoogie med min Snuggie™. Säg inte till min cell att den sväller jävligt senare tooty fruktig fruktig tooty toot my boots and puss. Också reserverad eller DW. Cell dig senare. Säg inte att cellen är vad som händer nu. Var försiktig där ute och Gud välsigne och ta hand om dig.
Bra spelmekanik men de buggar dig att betygsätta de första 10 spelen med väldigt få tillägg, sedan efter att du har spelat den 10:e omgången måste du köpa saker för att vinna och det blir tillägg varje gång du avslutar en nivå.
Mkt tillfredsställande