Post by coyragceharet on Mar 5, 2022 1:59:44 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Spirit of Justice ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Spirit of Justice IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer alles ▞▞▞
▞▞▞ Spirit of Justice 2022 version ▞▞▞
Ondersteunt geen 18:9-beeldverhouding, wat betekent dat elementen van het scherm worden afgesneden op een Pixel 2 XL.
Gelieve te updaten. Het spel werkt, het snijdt gewoon een groot deel van het scherm af op nieuwere telefoons...
De game is eigenlijk heel artistiek en het verhaal is goed doordacht. Mijn enige probleem is dat het scherm niet aan blijft tijdens het spelen van het spel. Proost! Austin
Kingdom Rush - Tower Defense Strateji Oyunları sfo
IK HOU VAN DIT SPEL EN IK HEB NIETS SLECHTS TE ZEGGEN OVER DIT SPEL. Ik heb maar één vraag. Ik heb voor deze game in de Play Store betaald en heb onlangs een iPhone gekregen. Ik heb deze game in de app store gekocht, maar ik moet de aflevering opnieuw kopen. Is er een manier om mijn aankoop van hier naar mijn iCloud over te zetten? Misschien kan ik dan mijn aankoop herstellen. Of is er een andere manier?UPDATE: het probleem is opgelost!! Over het algemeen is deze game waarschijnlijk mijn favoriet uit de serie, en dat zeg ik niet lichtvaardig. Geweldige mechanica, leuk verhaal en met uitzondering van één hoofdstuk (hoest 4 hoest) allemaal zeer gedenkwaardige en verbazingwekkende gevallen. Kan dit spel niet sterk genoeg aanbevelen!!! Werkt niet voor 18:9-schermen! Het snijdt volledig de rechterkant van het scherm af, waardoor het spel onbruikbaar wordt. Gelieve op te lossen!!!
Must have voor alle fans van ace procureur!! Het is verfrissend om een oudere versie van de personages te zien
Pixel 2 hier, met een 18: 9-scherm en helemaal rechts van het spel afgesneden zoals bij andere mensen die klagen. Capcom, dit zou een simpele oplossing moeten zijn, dus repareer dit alstublieft voor ons!!
hoewel het een hoge prijs is, krijg je een AAA-spel. geweldige verhaallijn zoals alle Ace Attorney-spellen hebben
Spel is leuk, maar de saves blijven verdwijnen! Moest nu 3 keer opnieuw beginnen
APOLLO JUSTITIE!!
Goed spel, weinig bugs. Het zal glitchen waar de muziek en het geluid gewoon zo vaak stoppen. Ik zou het spel moeten afsluiten en opnieuw moeten openen om het geluid te laten spelen. Het is een gedoe, dus 3 sterren.
Deze game ondersteunt geen 18:9 aspect 8, dus een groot deel van het scherm wordt buiten beeld geduwd. Als je een Pixel 2XL of 3XL hebt, download de game dan gewoon op 3DS
Ik heb altijd van de Ace Attorney-serie op DS & 3DS gehouden. Dit is een uitstekende release met het extra gemak van Android. De prijs is hoog voor Android, maar het is de beste $ 20 die ik ooit aan een game heb uitgegeven. Eersteklas graphics, muziek, verhaal en personages. Nul advertenties. Spel van consolekwaliteit. 100% aanbevelen. Ik hoop oprecht dat Capcom doorgaat met het lokaliseren van meer Phoenix Wright-games op zowel 3DS als Android.
Moest terugbetalen - er is iets mis met de schermconfiguratie, waar de statusbalk te groot is en een deel van het scherm duwt, inclusief knoppen aan de rechterkant uit het scherm. Onspeelbaar, helaas. Gespeeld op Moto G6 Plus.
hou van dit spel.
Geweldig. Beste tot nu toe! De beste nieuwe functie is de mogelijkheid om terug te kijken op recente dialogen. Het verhaal, de personages, animaties, locaties, callbacks en mysteries zijn allemaal perfect. Je zal het leuk vinden.
Echt een geweldige game, sommige mensen hebben geklaagd over visuele glitches en crashes, ik heb een emulator gebruikt om deze game te spelen en het werkte prima, dus als je een fatsoenlijke pc hebt, raad ik je aan dit te doen!
Spirit of Justice Aventura jdo
Ace advocaat is gewoon GEIT
Ik heb huawei p20 maar de game heeft een probleem met het scherm pls fix
Lol zo moeilijk
Hou van het spel! Graphics, gameplay en tussenfilmpjes zijn vloeiend als altijd, zelfs in 18:9-telefoons zoals Galaxy Note 8. Geen spijt van de aankoop!
Ik ben een fan van NDS jaren. Ik heb spijt dat ik dit spel heb gekocht. Als ik zo'n spel op mijn telefoon koop, koop ik het om offline te kunnen spelen. Ik moest een saai evenement bijwonen zonder verbinding met internet. Ik kon het niet spelen en moest het saaie evenement doorstaan alsof het een vagevuur was. Ik wil mijn geld terug.
Dit is een van mijn favoriete series in gaming aller tijden. Ik heb echter geprobeerd mijn spel te laden en het beeld wordt zwart, de karakters verschijnen niet, alleen het spraakvenster verschijnt en de opties aan de zijkanten en hoeken. Ik zou graag een hogere beoordeling geven als dit kan worden opgelost, ik heb een screenshot van nodig
Geweldig het einde maakte me bijna aan het huilen
Spirit of Justice სათავგადასავლო uqd
Werkt niet op gegevens
Briljant I LOVE IT BEST PHOENIX EN APOLLO
Alles wat ik wilde en verwachtte van een aas-advocaatspel.
Spirit of Justice ایڈونچر sejf
Het is een superleuke spel, kwaliteit is goed en het verhaal is heel erg spannend.
Ben zo dol op deze spellen.
Spirit of Justice Aventura mpin
Ik zou het een vijf geven, maar aangezien het scherm is afgesneden van 18: 9-schermen en als je het niet repareert, is het het dan niet waard
Geweldig spel. zoals verwacht, geen problemen gehad en de hangende opslagbestanden zijn zeer betrouwbaar
Het spel is geweldig, maar het mist wat geluid. ik hoor niets van het spel
Dit is vergelijkbaar met Trials and Tribulations, AKA de beste.
rj5i dir l Don uhhj
Als fan van Ace Attorney vanaf de eerste keer dat het op DS Light werd uitgebracht, was ik in de wolken toen ik het op Google Play vond omdat ik het niet op 3DS kon spelen.. heel erg bedankt capcom, realease meer alsjeblieft. Ik hou gewoon van de grafische en verhaallijn. Absoluut de prijs waard voor een echte fan. Zelfs geen enkel probleem... werkt super goed op mijn apparaat.
beste serie ooit
Beste aas-advocaatspel dat ik tot nu toe heb gespeeld
Het past niet op het scherm van mijn LG G7, waardoor het spel onspeelbaar wordt.
Crasht na onderzoek van de plaats met de notebook in case 2. Kan daarna niet verder.
Bedankt dat je ons dit geweldige spel Capcom-team hebt gegeven
Waarom heb ik in godsnaam een internetverbinding nodig om te spelen? maak het a.u.b. offline speelbaar.
Gaat niet eens open. Crasht gewoon. Apollo Justice en Dual Destinies hebben dit probleem helemaal niet.
Ik ben dol op dit spel, maar het is behoorlijk kapot op mijn telefoon (LG G7).Het werkt prima in de menu's, maar in de game wordt een deel van het scherm afgesneden.